Facebook оголосила боротьбу з міфами про зміни клімату

Соцмережа створила новий інформаційний центр, який надаватиме користувачам перевірену і обґрунтовану інформацію про темі

15 ВЕРЕСНЯ 2020, 10:50

Соціальна мережа Facebook оголосила про запуск нового інформаційного центру, який надаватиме користувачам «науково обґрунтовану інформацію» про зміни клімату. Як повідомляє CNBC, посилання на нього з’являтиметься, коли люди шукатимуть інформацію про кліматичні зміни у Facebook або коли користувачі бачитимуть повідомлення, пов’язані з цією темою.

Рішення про створення спеціалізованого центру з’явилось після того, як в соціальній мережі з’явився потік дезінформації про причини лісових пожеж, що вирують на заході США. Для прикладу, одна з дезінформацій них статей, в якій винними у пожежі названі представники руху «антифа», була поширена у соцмережі понад 63 000 разів.

Нова функція називається Інформаційний центр науки про клімат, і вона буде надавати користувачам Facebook факти, цифри і дані з фактичних джерел, говориться в повідомленні компанії в блозі. Ці джерела включають Міжурядову групу експертів зі зміни клімату, Програму ООН з навколишнього середовища, Національне управління океанічних і атмосферних досліджень, Всесвітню метеорологічну організацію і Метеорологічне бюро.

На додаток до створення інформаційного центру Facebook заявив, що продовжить скорочувати поширення повідомлень, що містять неправдиву інформацію, соцмережа їх маркуватиме. Між тим, компанія не вказала, що видалятиме такі повідомлення.

Інформаційний центр Facebook з науки про клімат одразу після запуску буде доступний користувачам в США, Великобританії, Франції і Німеччини, і «скоро» він з’явиться на інших ринках, розповіли в компанії.

Нагадаємо: цього року Facebook розгорнула інформаційні центри в якості тактики боротьби з поширенням дезінформації в Facebook і Instagram. У березні компанія запустила COVID-центр, а в серпні – інформаційний центр для виборців.

https://mind.ua/news/20215784-facebook-ogolosila-borotbu-z-mifami-pro-zmini-klimatu

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *