Модернізація гасіння пожеж у природі для захисту наших пожежників

ЗВІТ ПРЕЗИДЕНТУ

Модернізація гасіння пожеж у природі для захисту наших пожежників

Виконавчий апарат Президента

Рада консультантів президента з питань науки і технологій

лютий 2023 р

Про Раду радників з питань науки і технологій при Президенті

Рада консультантів президента з питань науки і технологій (PCAST) — це федеральний консультативний комітет, призначений президентом для розширення науково-технічних консультацій, доступних йому в Білому домі та від федеральних агентств. PCAST ​​складається з 30 лідерів національної думки, відібраних за їхні видатні заслуги та досягнення в наукових колах, уряді та приватному секторі. PCAST ​​консультує президента з питань, пов’язаних із політикою в галузі науки, технологій та інновацій, а також з питань, пов’язаних із науковою та технологічною інформацією, яка необхідна для інформування про політику, яка впливає на економіку, розширення прав і можливостей працівників, освіту, енергетику, навколишнє середовище, охорону здоров’я, національні та національна безпека, расова рівність та інші теми.

Для отримання додаткової інформації про PCAST ​​дивіться www.whitehouse.gov/pcast .

ВИКОНАВЧИЙ ОФІС ПРЕЗИДЕНТА

РАДА ПРЕЗИДЕНТА КОНСУЛЬТАТІВ З НАУКИ І ТЕХНОЛОГІЇ

ВАШИНГТОН, Округ Колумбія 20502

Президент Джозеф Р. Байден мол.

Білий дім

Вашингтон, округ Колумбія

Шановний пане президенте,

Зараз понад 100 мільйонів американців живуть у районах, яким загрожують лісові пожежі. Ризик катастрофічних лісових пожеж зростає загрозливими темпами на Заході та Півдні, з непропорційним впливом на малозабезпечені та сільські громади, а також на кольорові громади. Ваша адміністрація вже вжила важливих кроків, щоб визначити пріоритетність стійкості громади до лісових пожеж у межах ширших зусиль, спрямованих на підготовку американського народу до теперішнього та майбутнього впливу зміни клімату.

PCAST ​​намагався доповнити ці зусилля, зосередившись конкретно на ролі, яку можуть відіграти наука й технології в підтримці наших перших служб реагування на лісові пожежі: десятків тисяч державних і федеральних пожежників у дикій місцевості, а також тисяч додаткових місцевих пожежників, які ризикують своїм життям, захищаючи американський народ, майно та інфраструктуру від руйнівних наслідків лісових пожеж. Завдяки вашій підтримці під час нашої зустрічі в Білому домі минулого літа ми активно співпрацювали з десятками пожежників у дикій місцевості, від передових бригад і димників до командувачів інцидентів і розподільників ресурсів. Їхні погляди були доповнені обговореннями з експертами з відповідної тематики з федерального уряду, приватного сектору та наукових кіл.

Завдяки цьому охопленню ми бачимо захоплюючі нові можливості для того, щоб зробити роботу з гасіння пожеж безпечнішою та ефективнішою. Рекомендації, наведені в цьому звіті, висвітлюють нагальні потреби, які можна вирішити за допомогою існуючих технологій, і стратегічні, довгострокові інвестиції в нову науку та технології, щоб гарантувати, що нашим пожежникам не доведеться стикатися з завтрашніми пожежами за допомогою вчорашніх інструментів.

Потреби наших пожежників у дикій місцевості значною мірою збігаються з потребами американських військових. У той час як ми маємо національне зобов’язання гарантувати, що наші бійці не потраплять у небезпеку без найкращих досягнень американської науки та технологій у їхньому розпорядженні, не існує подібної організаційної структури для захисту та розширення можливостей пожежників у дикій місцевості. Ми рекомендуємо вам створити новий спільний виконавчий офіс із уповноваженими Кабінетом міністрів повноваженнями для впровадження єдиної науково-технічної стратегії проти лісових пожеж, подібної до спільних стратегій, які були досягнуті для національної оборони.

Ці рекомендації можуть реалізувати свій повний потенціал лише тоді, коли ваші президентські дії призначатимуть чіткого, уповноваженого та підзвітного лідера, який просуватиме їх у всьому федеральному уряді, наприклад, через запропонований новий виконавчий офіс спільного відомства. Наш успіх у боротьбі з лісовими пожежами може продемонструвати можливості науки та технологій для покращення життя американського народу та забезпечення глобального лідерства у протистоянні наслідкам зміни клімату.

З повагою

Президентська радна рада з питань науки і технологій

Президентська радна рада з питань науки і технологій

Співголови

Френсіс Х. Арнольд

Лінус Полінг, професор хімічної інженерії, біоінженерії та біохімії

Каліфорнійський технологічний інститут

Марія Т. Цубер

Віце-президент з досліджень та EA

Грізволд, професор геофізики

Массачусетський технологічний інститут

Араті Прабхакар

Директор Управління науки і технологій

політика

Науковий радник президента

Білий дім

Френсіс Коллінз

Колишній співголова

Колишній виконувач обов’язків наукового радника

президент

Білий дім

Члени

Ден Е. Арвізу

Канцлер

Система університетів штату Нью-Мексико

Денніс Ассаніс

президент

Делаверський університет

Джон Бановець

Виконавчий віце-президент, начальник

Технолог і

Екологічна відповідальність

Компанія 3М

Еш Картер (1954-2022)

Директор наукового центру Белфера

Міжнародні відносини та Белфер, професор технології та глобальних відносин

Гарвардський університет

Френсіс Колон

Старший директор Міжнародного клімату

Центр американського прогресу

Ліза А. Купер

Блумберг, почесний професор справедливості в охороні здоров’я та охороні здоров’я та директор Центру рівності в охороні здоров’я

Університет Джонса Гопкінса

Джон О. Дабірі

Столітній професор аеронавтики та

Машинобудування

Каліфорнійський технологічний інститут

Вільям Деллі

Головний науковий співробітник і старший віце-президент з наукової роботи

NVIDIA

Сью Дезмонд-Хеллманн

Колишній генеральний директор

Фонд Білла і Мелінди Гейтс

Інес Фунг

Професор атмосферних наук

Каліфорнійський університет, Берклі

Андреа Голдсміт

Декан інженерної школи

Прикладні науки та професор електротехніки та комп’ютерів імені Артура ЛеГранд Доті

Інженерія

Прінстонський університет

Лаура Х. Грін

Головний науковий співробітник Національної лабораторії сильного магнітного поля

Університет штату Флорида, Університет Флориди та Національна лабораторія Лос-Аламоса

Марі Краффт, професор фізики

Університет штату Флорида

Пола Хаммонд

Професор інституту, завідувач кафедри хімічної технології, член

Інститут інтеграції Коха

Дослідження раку

Массачусетський технологічний інститут

Ерік Горвіц

Головний науковий співробітник

Microsoft

Джо Кіані

Голова та генеральний директор

Масімо

Джон Левін

Філіп Х. Найт, професор і декан Вищої школи бізнесу

Стенфордський університет

Стів Пакала

Фредерік Д. Петрі, професор

Кафедра екології та

Еволюційна біологія

Прінстонський університет

Сол Перлмуттер

Франклін В. і Карен Вебер Деббі, професор фізики та директор Інституту даних у Берклі

Каліфорнійський університет, Берклі

Старший науковий співробітник

Національна лабораторія Лоуренса Берклі

Вільям Прес

Леслі Сургінер, професор інформатики та інтегративної біології

Техаський університет в Остіні

Пенні Прітцкер

Голова

Партнери PSP

Дженніфер Річесон

Філіп Р. Аллен, професор психології та директор лабораторії соціального сприйняття та комунікації

Єльський університет

Вікі Сато

Професор практики менеджменту (на пенсії)

Гарвардська школа бізнесу

Ліза Су

Президент і генеральний директор

Advanced Micro Devices (AMD)

Кетрін Д. Салліван

Колишній астронавт НАСА

Колишній адміністратор NOAA

Теренс Тао

Професор і кафедра Джеймса та Керол Коллінз у Коледжі літератури та наук

Каліфорнійський університет, Лос-Анджелес

Філ Венейблс

Головний спеціаліст з інформаційної безпеки

Google Cloud

Катерина Вотекі

Запрошений видатний професор Інституту біокомплексності

Університет Вірджинії

Професор харчових наук і людини

Харчування

Університет штату Айова

Персонал PCAST

Лара Кемпбелл

Виконавчий директор

Реба Бандіопадхяй

Заступник виконавчого директора

Кевін Джонстан

Аналітик-дослідник

Алексія Саре

Аналітик політики

Анн-Марі Мацца

Колишній виконавчий директор

Сара Домніц

Колишній головний заступник виконавчого директора

Квінн Анекс-Ріс

Колишній інтерн

Робоча група з модернізації реагування на лісові пожежі

Члени робочої групи брали участь у підготовці цього звіту. Повний склад PCAST ​​розглянув і схвалив звіт.

Співведучі

Джон О. Дабірі
Столітній професор аеронавтики та Машинобудування
Каліфорнійський технологічний інститут
Члени
Еш Картер (1954-2022)
Директор наукового центру Белфера
Міжнародні відносини та Белфер, професор технології та глобальних відносин
Гарвардський університет
Інес Фунг
Професор атмосферних наукКаліфорнійський університет, Берклі
Кетрін Д. Салліван
Колишній астронавт НАСА
Колишній адміністратор NOAA
Стів Пакала
Фредерік Д. Петрі, професор
Кафедра екології та Еволюційна біологія
Прінстонський університет
Вільям Прес
Леслі Сургінер, професор комп’ютера
Наука та інтегративна біологія
Техаський університет в Остіні

Резюме

Основою зусиль нашої країни з боротьби з лісовими пожежами є відданий корпус із десятків тисяч штатних і федеральних пожежників, які ризикують своїм життям, щоб захистити понад 1,5 мільярда акрів пожежонебезпечних земель у Сполучених Штатах. 1,2 Тисячі додаткових місцевих пожежників також покликано захищати громади на межі диких міст,1 2 3  райони, де зараз разом проживає майже одна третина населення США.4PCAST ​​має на меті виявити можливості для науки й техніки, щоб зробити роботу з гасіння пожеж у природі безпечнішою та ефективнішою. Прогрес у цій сфері може доповнити та розширити дії, які вже вжила адміністрація Байдена-Гарріса для зміцнення пожежної сили шляхом підвищення зарплати та рівня класифікації.5і збільшення на 14% фінансування гасіння та запобігання лісовим пожежам, включене до Закону про асигнування на 23 фінансовий рік (ФР).6Наші рекомендації висвітлюють нагальні потреби, які можна вирішити за допомогою наявних технологій, а також стратегічних, довгострокових інвестицій у нову науку та технології, щоб гарантувати, що нашим пожежникам не доведеться стикатися з завтрашніми пожежами за допомогою вчорашніх інструментів.

Управління лісами та подібні довгострокові інвестиції в запобігання лісовим пожежам також є надзвичайно важливими для зменшення навантаження на пожежників у майбутньому. Але технології, необхідні для покращення реагування на лісові пожежі, готові допомогти вже сьогодні. Отже, у цьому звіті ми навмисно зосередилися на критичних аспектах реагування на лісові пожежі, які застрягли — технологічно та організаційно — у минулому столітті. Кілька заходів, рекомендованих у цьому звіті, можуть бути вжиті негайно, щоб підтримати потреби сучасних пожежників у дикій місцевості та вразливих громад по всій країні, оскільки ми також виконуємо довгострокові дії, рекомендовані тут, які можуть забезпечити постійний фокус на науково-технічному розвитку лісової пожежі протягом десятиліть до прийти.

Рекомендації

  • • Рекомендація 1: враховуючи вразливі місця та недоліки зв’язку пожежників у дикій місцевості, зв’язку та сумісності технологій, негайно оцініть, адаптуйте та використайте доступні на даний момент технології.Такі технології, як мобільні мережі, зараз широко використовуються в комерційному та оборонному секторах, і вони можуть покращити зв’язок у місцевості, яка є особливо складною та небезпечною для реагування на лісові пожежі. Міністерство сільського господарства США (USDA) і Міністерство внутрішніх справ (DOI) також повинні розробити програму негайного початку навчання всіх федеральних пожежників у дикій місцевості щодо використання нових технологій. Співробітники Національного міжвідомчого протипожежного центру (NIFC) могли б очолити ці зусилля, якщо їм було б виділено значне збільшення персоналу та бюджету для визначення вдосконалень у концепціях зв’язку, технології та системах доставки для підтримки зацікавлених сторін пожежників у дикій місцевості. NIFC може очолити зусилля за підтримки Національного управління з аеронавтики та дослідження космічного простору (NASA),
  • • Рекомендація 2: змінити поточну тенденцію швидкого зростання витрат на гасіння лісових пожеж шляхом створення спільного виконавчого офісу (далі – Спільний офіс), який може прискорити розробку на рівні підприємства та розгортання нових технологій, які підвищують ситуаційну обізнаність і можливості початкових атак.Цей спільний офіс сприятиме покращенню координації, оптимізації повноважень і сприятиме прогресу у сприянні впровадження технологій у численних федеральних агенціях, які мають акції для науково-технічних засобів боротьби з пожежами в дикій місцевості (S&T) у NIFC. Вкрай важливо, щоб керівник Об’єднаного офісу мав делеговані Кабінетом міністрів повноваження щодо прийняття рішень, а також повноваження та бюджет, необхідні для розробки та виконання уніфікованої технологічної дорожньої карти. Після того, як він почне працювати, Спільний офіс може взяти на себе відповідальність за діяльність, зазначену в Рекомендаціях 3-5 нижче.
  • • Рекомендація 3: посиліть повну оперативну послідовність гасіння пожеж у дикій місцевості — виявлення, сповіщення, реагування та придушення — шляхом оцінки існуючих технологій, доступних на федеральній арені, у приватному секторі та країнах-союзах, які можна інтегрувати на кожному етапі.Ця оцінка має встановити чіткі пріоритети та розробити загальновідомчу дорожню карту для тестування та переходу до операцій. На додаток до інформаційних технологій, визначених у Рекомендації 1, ця більш широка оцінка має визначити існуючі технології, такі як літальні та наземні транспортні засоби без екіпажу, канали комерційних супутникових даних, польові датчики, симуляція протипожежного інтерфейсу дикої місцевості та засоби індивідуального захисту, які можуть підвищити безпеку та ефективність гасіння природних пожеж. Ми рекомендуємо, щоб адміністратор протипожежної служби США керував цими зусиллями, поки не буде створено вищезгаданий спільний офіс. Пожежний адміністратор США міг би отримати підтримку з боку інших державних установ, включаючи, але не обмежуючись NASA, в оцінці поточних технологій, які допомогли б підтвердити технологічну дорожню карту.
  • • Рекомендація 4: Прискорити вдосконалення інструментів прогнозного моделювання лісових пожеж, розширивши доступ дослідницького співтовариства до архівних супутникових даних із оборонних та інших державних джерел. Ефективне ШІ-моделювання поширення лісових пожеж на основі рельєфу місцевості, рослинного покриву, вологості ґрунту, вітру та інших факторів доступне для нас, але лише завдяки набагато ширшому доступу до великої кількості історичних даних, деякі з яких існують в архівах оборони, але наразі засекречені . Ми рекомендуємо Міністерству оборони (DoD) за підтримки партнерів із розвідувального співтовариства, NOAA та NASA провести перевірку рівня секретності архівних даних.
  • • Рекомендація 5: Розширюйте можливості нашої країни реагувати на лісові пожежі, заохочуючи розробку та польову демонстрацію прототипів автономних систем виявлення, оцінки та локалізації лісових пожеж.Літальні апарати без екіпажу та інші автономні системи здатні значно підвищити здатність нашої країни реагувати на лісові пожежі, особливо на початкових стадіях пожежі, а також забезпечать нові засоби захисту пожежників на місці активних лісових пожеж. Зусилля приватного сектора, що розвиваються, можна значно прискорити у партнерстві з федеральними агентствами. Одним із ключових аспектів цього завдання буде розробка міжюрисдикційної нормативно-правової та операційної структури та концепції операцій, що регулюють доступ до землі, польоти літаків і повітряного простору, а також інші операційні фактори. Ми рекомендуємо, щоб Управління дослідницької місії аеронавтики в NASA очолило цю роботу до створення Об’єднаного офісу в тісній координації з DOI, Лісовою службою США (USFS) і FAA.

Модернізація гасіння пожеж у природі для захисту наших пожежників

вступ

Лісові пожежі є серйозною та зростаючою загрозою для життя, майна та інфраструктури американців. Поєднання змін клімату, урбанізації та обмежень у управлінні лісами додало гостроти потребі покращити нашу стратегію боротьби з цією загрозою. Адміністрація Байдена-Гарріса зробила ключові кроки, щоб організувати реакцію всього уряду на лісові пожежі. 7,8,9,10,11Ці зусилля були зосереджені на захисті громад, які є найбільш вразливими до лісових пожеж, зменшенні частоти та масштабів лісових пожеж завдяки більш ефективному управлінню землею та підтримці пожежників шляхом підвищення заробітної плати та додаткових ресурсів для психічного та фізичного здоров’я. Дії виконавчої влади разом із історичними інвестиціями, які стали можливими завдяки Американському плану порятунку (ARP), Двопартійному закону про інфраструктуру (BIL) і Закону про зниження інфляції (IRA), створили основу для того, що може перерости в стійку національну стійкість до лісових пожеж.

Щоб зміцнити ці зусилля, PCAST ​​визначив можливості для науки й техніки зробити роботу з гасіння пожеж у дикій місцевості безпечнішою та ефективнішою. Дійсно, стрижнею зусиль нашої країни з боротьби з лісовими пожежами є відданий корпус із десятків тисяч штатних і федеральних пожежників, які ризикують своїм життям, щоб захистити понад 1,5 мільярда акрів пожежонебезпечних земель у Сполучених Штатах. 12,13 Словами одного керівника пожежної служби:

«Ми боремося з вогнем за допомогою людей на землі та в основному ручних засобів. Хтось бризкає водою, хтось розмахує сокирами… Ми не наближаємося до технологічного вирішення людського аспекту… Або попрацюйте над вирішенням цього в якийсь момент… або

  • 7 Білий дім. (2022, 28 липня). Адміністрація Байдена-Гарріса продовжує зусилля щодо боротьби зі зростаючою загрозою лісових пожеж [Інформаційний бюлетень]. https://www.whitehouse.gov/briefing-room/statements-

releases/2022/07/28/fact-sheet-the-biden-harris-administration-continues-efforts-to-address-growing-лісова пожежа-загроза/

  • 8 Пожежне управління США. (2022). Wildland Urban Interface (WUI): погляд на проблеми та вирішення.

https://www.usfa.fema.gov/downloads/pdf/publications/wui-issues-resolutions-report.pdf

https://www.whitehouse.gov/briefing-room/statements-releases/2022/06/21/fact-sheet-biden-harris-Administration-announces-new-pay-raises-supports-for-wildland-firefighter-workforce-from-bipartisan-інфраструктура-право/

releases/2022/07/28/fact-sheet-the-biden-harris-administration-continues-efforts-to-address-growing-лісова пожежа-загроза/

зосередьтеся на тому, як ви можете допомогти втомленому, брудному, голодному пожежному, який не спав 36 годин, краще виконувати свою роботу». 7

PCAST ​​має на меті задовольнити як миттєві, так і довгострокові потреби, втілені в цьому конкурсі. У процесі розробки наших рекомендацій ми інтенсивно співпрацювали з десятками пожежників у дикій місцевості, від передових екіпажів і димових стрибків до командувачів інцидентів і розподільників ресурсів. Їхні точки зору були доповнені обговореннями з експертами з відповідної тематики з державних пожежних органів і більше десятка федеральних агентств; нинішній і колишній персонал оборонного та розвідувального співтовариства; дослідники з академічних кіл та національних лабораторій; і додаткові зацікавлені сторони з благодійних та інших цивільних організацій. Наші рекомендації висвітлюють нагальні потреби, які можна вирішити за допомогою наявних технологій, і стратегічні,

Ці рекомендації не можуть реалізувати свій повний потенціал, якщо Президент не призначить чіткого, уповноваженого та підзвітного лідера, який би рухав їх вперед. Оцінка Національної науково-технічної ради (NSTC) у 2015 році виявила «відсутність координації, співпраці та інтеграції пожежної науки та технологій як між різними виробниками, так і між виробниками та спільнотою користувачів».8Ми виявили, що це все ще так, але корінь проблеми глибше. Незважаючи на велику кількість координаційних органів, жодна окрема організація не змогла успішно розподілити різноманітний досвід, необхідний багатьом агенціям, щоб цілеспрямовано та наполегливо вирішити цю надзвичайно складну проблему. Тим часом соціальні та економічні наслідки лісових пожеж у деяких частинах Сполучених Штатів різко зросли після цього звіту. У Каліфорнії, наприклад, восьма за величиною пожежа, зареєстрована з початку надійного обліку в 1932 році, сталася лише за останні шість років.9Тому ми рекомендуємо призначити єдиний офіс зі старшим керівником, відповідальним за єдиний курс дій щодо виявлення, розробки та впровадження технологій пожежогасіння в дикій місцевості серед федеральних агентств, що беруть участь.

Усунення постійних технологічних прогалин для наших пожежників у дикій місцевості

«Нашою найбільшою перешкодою з усіма цими різними технологіями є те, що ми називаємо «з’єднанням останньої милі». Як отримати ці дані для завантаження на землі?… Інфраструктури зв’язку просто немає».10

«У багатьох місцях ми використовуємо радіосистеми, які існують уже 50 років. Існують прості пристрої «Натисни і говори», але вони не в змозі впоратися з великою пропускною здатністю, необхідною для обміну інформацією такого типу» .10

«Ми використовуємо систему замовлення та відстеження ресурсів, яка була розроблена в 1940-х роках і була розроблена в основному для переміщення військового обладнання для Другої світової війни … Кожен із ваших мобільних телефонів, який лежить на вашому столі перед вами, може _______ замовити будь-що вам потрібно, і доставте його додому завтра. Я не розумію, чому, як керівники інцидентів, ми можемо замовляти ресурси і не обробляти їх протягом двох днів».11

«Ми могли б надати периметр пожежі в режимі реального часу — і я маю на увазі одну хвилину від збору до мобільних телефонів пожежників — зараз у руках майже кожного пожежника в країні, якби ми вказали та виписали кілька чеків».12

Рекомендація 1:

Враховуючи вразливі місця та недоліки зв’язку пожежників у дикій місцевості, зв’язку та сумісності технологій, негайно оцініть, адаптуйте та використайте наявні на даний момент технології13.

Найактуальнішою технологічною потребою для гасіння природних пожеж є покращення обізнаності про ситуацію на місці активної пожежі.Пожежники покладаються на різноманітні технології, включаючи літаки та супутники для підтримки операцій у реальному часі, наземні датчики для виявлення та моніторингу пожежі, системи GPS і мобільних телефонів для відстеження місцезнаходження та радіосистеми для наземного зв’язку. координувати свою відповідь. Цей набір систем відіграє вирішальну роль у забезпеченні поінформованості та оцінці інцидентів, допомагаючи керувати операціями та, зрештою, забезпечуючи безпеку пожежників. Однак ситуаційна обізнаність під час гасіння пожеж у дикій місцевості наразі страждає від постійної вразливості внаслідок застарілої та несправної інфраструктури, відсутності інтеграції/сумісності між агентствами та застарілих технологій. Ми виявили, що занепокоєння, пов’язане з відсутністю обізнаності про ситуацію, було загальним рефреном, як відображено в наведених вище цитатах від пожежників дикої місцевості. Терміново необхідні дії для вирішення цієї проблеми, і вони є головним пріоритетом у цьому звіті.

Такі технології, як мобільні мережі, зараз широко використовуються в комерційному та оборонному секторах, і вони можуть покращити зв’язок у місцевості, яка є особливо складною та небезпечною для реагування на лісові пожежі. Міністерство сільського господарства США та DOI повинні також розробити програму негайного початку навчання всіх федеральних пожежників у дикій місцевості використанню нових технологій. Співробітники Національного міжвідомчого протипожежного центру (NIFC) могли б очолити ці зусилля, якщо їм було б виділено значне збільшення персоналу та бюджету для визначення вдосконалень у концепціях зв’язку, технології та системах доставки для підтримки зацікавлених сторін пожежників у дикій місцевості. NIFC може очолити зусилля за підтримки NASA, NOAA, FCC і FAA.

Крім того, Адміністративно-бюджетне управління (OMB) має передбачити в президентському бюджеті достатнє додаткове фінансування (призначене на реагування на лісові пожежі) понад поточний базовий рівень для підтримки цих рятівних технологічних удосконалень.

«Технології розвиваються швидше, ніж ми можемо за ними встигати».14

«Ми маємо стільки технологій, які надходять на нас, у пожежній службі ми повільно реагували на це… Я ніколи не бачив таких технологій, як ми бачимо зараз».15

«Недостатньо уваги приділяється тим, хто намагається привернути увагу до нових, кращих технологій і рішень, які можуть допомогти уникнути деяких із цих катастроф».16

Пожежники дикої місцевості, подібні до наведених вище, визнають цінність, яку можуть принести нові технології для підвищення безпеки та ефективності їхньої роботи. У вищезазначеному контексті ситуаційної обізнаності пілотні проекти, що фінансуються федеральним урядом, продемонстрували технології, які надають командирам лісових пожеж постійну ситуаційну обізнаність у режимі реального часу для всіх пожежників на місці активної пожежі.17Але в багатьох випадках пожежним службам доводиться самостійно впроваджувати цю технологію на основі окремих випадків у відрізки часу, який не витрачається на боротьбу з пожежами, відновлення обладнання, навчання або очищення палива для зменшення небезпеки пожежі. Їхні зусилля додатково обмежуються бюджетними структурами, які визначають, яку роботу вони повинні виконувати, використовуючи різні лінії фінансування, такі як гасіння пожеж або зменшення небезпеки. Як сказав інший начальник пожежної служби:

«Є багато керівників, які не мають часу вкладати кошти в огляд усіх технологій, огляд усіх продуктів і вивчення збору даних…вони шукають, щоб хтось прийшов до них і сказав: «Погляньте, це що можливо, ми зможемо надати вам це за розумну ціну, і ви можете навчитися робити це за 30 секунд». Я вважаю, що нашою основною метою має бути навчання пожежної служби щодо доступних технологій і як ми можемо прийняти цю технологію».18

Стратегічну структуру науки і технологій (S&T), яка підтримує американських військових, можна адаптувати для захисту та розширення можливостей пожежників у дикій місцевості. Дійсно, потреби наших пожежників у дикій місцевості значною мірою збігаються з потребами американських військових. Міністерство оборони (DoD) має спеціальні дослідницькі програми та науково-технічні відділи, основним обов’язком яких є забезпечення того, щоб наші бійці не потрапляли в небезпеку без найкращих досягнень американської науки та технологій. Подібна стратегія розвитку та впровадження технологій терміново потрібна для підтримки наших пожежників у дикій місцевості. Насправді, ми бачимо значні можливості для отримання користі для пожежників від уже зроблених інвестицій у військову службу.

Чому цього ще не сталося, враховуючи потреби, які висловили пожежники дикої місцевості? Ми виявили кілька перешкод. Лісова пожежа є однією з найбільш інтенсивних міжвідомчих екологічних небезпек, з якими стикається федеральний уряд. Обов’язки, пов’язані з фундаментальними дослідженнями та технологічними розробками, землеустроєм, виявленням пожеж і реагування на надзвичайні ситуації, розкидані між приблизно десятком федеральних департаментів і агенцій, включаючи USDA (і USFS), DOC, DoD, DOE (і Національні лабораторії), DOI, HHS , DHS (та FEMA), EPA, NASA та NSF (а також NCAR та UCAR). Велика кількість координаційних органів, керованих консенсусом19 20 21 22  , які були створені протягом багатьох років для сприяння узгодженості стратегії та зусиль, не змогли забезпечити таку науково-технічну стратегію на рівні підприємства, якої вкрай потребують наші пожежники. Кожному з цих органів також не вистачає інституційних повноважень, персоналу та бюджетних повноважень, необхідних для своєчасного впровадження нових наукових технологій і технологій в операції з гасіння пожеж у дикій місцевості.

NIFC є єдиним міжвідомчим координаційним центром, зосередженим виключно на операціях з гасіння пожеж. Саме тут головні федеральні пожежні агенції — USFS, DOI та NOAA (щодо пожежної погоди та навколишнього середовища в ширшому плані) — збираються з партнерами штату, щоб координувати зусилля з гасіння пожеж у режимі реального часу, з чим вони справляються надзвичайно добре. Як організація, що складається з пожежників і зосереджена безпосередньо на безпечних та ефективних протипожежних операціях, NIFC має бути очевидним і законним рушієм удосконалених технологій гасіння пожеж у дикій місцевості у федеральних силах пожежогасіння. Однак він не може зробити це в своєму поточному стані з трьох основних причин:

  • • NIFC є фізичним закладом, а не виконавчим органом, тобто він не має повноважень керувати діями будь-якого органу.
  • • Укомплектовано настільки мало персоналу, що під час піку пожежонебезпечного сезону NIFC потребує збільшення тимчасового, орендованого персоналу.
  • • Немає спеціального фінансування для такої діяльності. Фонди Міністерства сільського господарства США та DOI, що підтримують NIFC, призначені або для «готовності», або для «придушення».

Через ці три перешкоди NIFC не має як повноважень, так і організаційних можливостей для покращення технології пожежогасіння та міжвідомчої сумісності (наприклад, встановлення стандартів даних або обладнання), які могли б підвищити безпеку та ефективність пожежників на місцях.

Дослідження протягом кількох десятиліть 27,28,29 свідчать про те, що інвестиції в технологію раннього виявлення лісової пожежі та більш ефективного початкового нападу можуть зменшити витрати на гасіння лісової пожежі — саме ту бюджетну категорію, яка навантажує ресурси управління лісами та перешкоджає вищезгаданим інвестиціям у технології.

Рекомендація 2:

Переломити поточну тенденцію швидкого зростання витрат на гасіння лісових пожеж шляхом створення спільного виконавчого офісу (далі – Спільний офіс), який може прискорити роботу на рівні підприємстварозробка та розгортання нових технологій, які покращують ситуаційну обізнаність та можливості початкової атаки.

Щоб стимулювати прогрес і сприяти застосуванню технологій у численних федеральних агенціях, які мають акції проти лісових пожеж, ми рекомендуємо створити новий Об’єднаний офіс науково-технічного забезпечення боротьби з лісовими пожежами. Вкрай важливо, щоб керівник Об’єднаного офісу мав делеговані Кабінетом міністрів повноваження щодо прийняття рішень, а також повноваження та бюджет, необхідні для розробки та виконання уніфікованої технологічної дорожньої карти. Після того, як він почне працювати, Спільний офіс може взяти на себе відповідальність за діяльність, що міститься в інших рекомендаціях у цьому звіті.

Крім того, ми рекомендуємо розмістити Спільний офіс у NIFC, а його вищий керівник матиме повноваження та повноваження, необхідні для розробки та виконання інтегрованої, орієнтованої на користувача, міжвідомчої дорожньої карти для перевірки технологій, придбання та розгортання. Ми вважаємо, що кінець 2024 фінансового року є реалістичною цільовою датою для створення необхідної структури управління та бюджетного плану та відповідає потребі своєчасних дій для підтримки важливих потреб лісових пожежників. Адміністративно-бюджетне управління (OMB) має передбачити в президентському бюджеті додаткове фінансування понад поточний базовий рівень, достатнє для підтримки діяльності в рамках Спільного офісу. За нашими оцінками, річний бюджет у розмірі 5 мільйонів доларів США забезпечить додаткову кількість штатних працівників, достатню для підтримки значного рівня активності в цьому офісі.23

Прецедент для рекомендованої структури спільного офісу зі спільними повноваженнями, делегованими Кабінетом міністрів, існує, наприклад, спільні зусилля Міністерства енергетики та Міністерства транспорту щодо створення національної інфраструктури електромобілів.24

Створення комплексної дорожньої карти технологій пожежогасіння в дикій місцевості

Технологічну революцію, яка відбулася протягом останніх 25 років і вплинула на користь майже всіх аспектів американського життя, слід використовувати, щоб допомогти пожежним у дикій місцевості. Були спорадичні спроби інтегрувати технологію в гасіння пожеж у дикій місцевості, щоб підвищити ефективність і зменшити ризик для пожежників. Operation Firestop, однорічне пілотне дослідження в 1954 році, є раннім прикладом адаптації бомбардувальників і гелікоптерів часів Другої світової та Корейської воєн для доставки вогнезахисних засобів, водопровідних шлангів та іншого обладнання для підтримки боротьби з пожежами в дикій місцевості.25Дивно, але багато з тих самих технологій все ще використовуються сьогодні, незважаючи на кілька поколінь вдосконалення технологій ведення війни з того часу.

Загалом федеральні агентства, яким було доручено боротися з лісовими пожежами, не мали можливості повною мірою скористатися можливостями, які технологія може запропонувати для безпеки та ефективності гасіння пожеж у дикій місцевості. Співробітники NIFC розпочали власну оцінку технологій, які можуть модернізувати пожежогасіння в дикій місцевості, приділяючи головну увагу інформаційним технологіям. До них належать авіаційна координація, супутниковий моніторинг, інтегровані послуги даних, стандарти й обробка даних, інструменти ситуаційної обізнаності та підключення «останньої милі» (див. рис. 1). Більш комплексна, орієнтована на користувача оцінка такого типу забезпечить стратегічне бачення розвитку технологій боротьби з пожежами в дикій місцевості в рамках запропонованого Спільного офісу,

Малюнок 1. Схема ключових інструментів і технологій, визначених у 2022 році Групою інструментів і технологій USFS Wildland Fire Tools and Technology. Надано NIFC.

Рекомендація 3:

Зміцніть повну оперативну послідовність гасіння пожеж у дикій місцевості — виявлення, оповіщення, реагування та придушення — шляхом оцінки існуючих технологій, доступних у федеральній арені, приватному секторі та союзних державах, які можна інтегрувати на кожному етапі.

Оцінка повинна встановити чіткі пріоритети та розробити дорожню карту для тестування та переходу до операцій. На додаток до інформаційних технологій, описаних вище, ця більш широка оцінка повинна визначити існуючі технології, такі як літальні та наземні транспортні засоби без екіпажу, канали комерційних супутникових даних та засоби індивідуального захисту, які можуть підвищити безпеку та ефективність гасіння природних пожеж. Ми рекомендуємо, щоб адміністратор протипожежної служби США керував цими зусиллями до створення Об’єднаного офісу. Ми вважаємо можливим завершити оцінку до кінця 2024 фінансового року.

Дані оборонного супутника для моделювання та прогнозування лісових пожеж

«Як пожежник, розуміння того, що робить пожежа, і, що важливіше, здатність передбачити, що вона зробить, є питанням життя і смерті».26

«Якби ми могли мати таку можливість відстежувати пожежі, щоб потім прогнозувати їх зростання, щоб потім покласти це на поверхню джерела даних, якими ми могли б поділитися з іншими командирами пожежної зони, з іншими службами реагування на надзвичайні ситуації, з іншими менеджерами з надзвичайних ситуацій, і, що найважливіше, громадськості, щоб повідомити їм, що є пожежа, і дізнатися про шлях цієї пожежі — це допоможе нам приймати розумні рішення та допоможе нам усунути людей із шляху».274

«Ми дійсно повинні використовувати цю технологію, чи то штучний інтелект, чи машинне навчання,… і побачити, де виникнуть наступні великі пожежі».28

Здатність керівників аварій відстежувати розвиток лісової пожежі відносно позицій пожежників у реальному часі була описана як «Святий Грааль безпеки пожежників». 29 Нещодавні досягнення в галузі штучного інтелекту (ШІ) роблять набагато точніше прогнозування майбутнього перебігу лісової пожежі реалістичною можливістю. Для створення точних прогнозів цим новим інструментам потрібні дані багатьох попередніх пожеж у різних умовах (наприклад, рельєф, рослинність, погода, вологість ґрунту та інші фактори). Лише в США з 2000 року сталося понад 1,5 мільйона лісових пожеж.30За цей період десятки мільйонів додаткових лісових пожеж сталися за межами нашої країни. Багато з цих інцидентів із лісовими пожежами, що відбуваються в різноманітних умовах, необхідних для моделювання на основі даних, могли бути випадково зафіксовані космічними засобами оборонного призначення. Ці активи пропонують більш узгоджене охоплення та значно частіші спостереження, ніж цивільні та комерційні системи, що дає більш детальну картину еволюції пожежі. Архівні оборонні супутникові дані потенційно можуть забезпечити таку необхідну кількість і різноманітність спостережень лісових пожеж, необхідних для прориву в моделюванні та прогнозуванні лісових пожеж.

Однак наразі дані недоступні для дослідників (за кількома винятками) через секретність. Ми можемо значно пришвидшити прогрес у напрямку інструментів прогнозного моделювання лісових пожеж, залучивши ширшу спільноту дослідників — у національних лабораторіях, університетах і приватному секторі — з досвідом у галузі штучного інтелекту, атмосферних наук, дистанційного зондування, передових обчислювальних методів та інших дисциплін, що є центральними для наше розуміння лісових пожеж. Надаючи їм доступ до архівних космічних даних виявлення лісових пожеж і спостережень за їх розповсюдженням, а також забезпечуючи регулярні оновлення нових вимірювань, велика та різноманітна група талановитих дослідників у Сполучених Штатах може швидко просувати найсучасніші та реалізувати можливості, які надає прогнозне моделювання лісових пожеж.31Передбачення, яке забезпечується надійною, «перевіреною» можливістю прогнозування, може врятувати життя та майно, дозволяючи командирам аварій приймати більш обґрунтовані рішення у відповідь на активні пожежі.

За відсутності цих знань пожежники та цивільні особи стикаються з набагато більшим ризиком катастрофічної втрати життя та майна, стикаючись із швидкими лісовими пожежами. Пожежа Ярнелл Хілл у 2013 році (19 загиблих пожежників,32Вартість 660 мільйонів доларів33) і Camp Fire у 2018 році (85 загиблих серед цивільного населення, вартість 16,6 млрд доларів США)34) лише два з багатьох останніх прикладів.

Рекомендація 4:

Прискорення вдосконалення інструментів прогнозного моделювання лісових пожеж шляхом розширення доступу дослідницького співтовариства до архівних супутникових даних з оборонних та інших державних джерел.

Ефективне ШІ-моделювання поширення лісової пожежі на основі рельєфу місцевості, рослинного покриву, вологості ґрунту, вітру та інших факторів доступне для нас, але лише завдяки значно ширшому доступу до великої кількості історичних даних, деякі з яких існують в архівах оборони, але наразі засекречені. Ми рекомендуємо Міністерству оборони за підтримки партнерів із розвідувального співтовариства, NOAA та NASA провести перевірку рівня секретності архівних даних.

Щоб досягти цього, Міністерство оборони разом зі своїми партнерами в розвідувальному співтоваристві має завершити перевірку рівня класифікації всіх архівних даних космічного базування, які ймовірно містять випадкові спостереження лісових пожеж у пов’язаному з обороною архіві космічних датчиків, разом із намір розширити доступ дослідницької спільноти до необроблених даних, де це можливо. Крім того, Міністерство оборони має надати експертну технічну оцінку потенційної цінності поточних секретних даних про лісові пожежі для прогнозного моделювання, а також технічний аналіз потенційних ризиків для національної безпеки, створених публікацією даних про лісові пожежі. Попередні випадки розсекречення даних про навколишнє середовище, зазначені нижче, змушують нас вважати, що це може бути завершено до кінця 2024 фінансового року.

Подібні випуски попередньо засекречених даних державних супутників мали місце, починаючи з високо оціненого виконавчого наказу 12951 (1995) про випуск фотографій CORONA для екологічних досліджень,35до оприлюднення даних радіочастотних і радіаційних датчиків на супутниках Глобальної системи позиціонування (GPS) 43,44 і, зовсім недавно, оприлюднення Космічним командуванням США серії десятків років виявлення метеорних подій. Процес випуску Космічного командування, який незабаром призвів до прориву в науці про захист планети36 37 38 , можна імітувати для розповсюдження даних про лісові пожежі.

Моделі, розроблені з рекомендованими новими потоками даних, могли б стати основою для прогнозування лісових пожеж і роботи з протидії лісовим пожежам, яка ведеться в кількох федеральних департаментах і агентствах (наприклад, DOI, USDA/USFS, DOE, NOAA, NASA, NIST, NSF), визначаючи характеристики рельєфу та ґрунтового покриву, які сприяти або затримувати лісові пожежі. Таким чином, це дослідження може надалі підтримувати проактивні практики управління паливом, такі як спалювання за рецептом. Інцидент з втечею прописаних пожеж у Нью-Мексико39демонструє важливість використання найкращих інструментів, які може запропонувати наука, для належного планування та виконання цих втручань. Моделювання викидів лісової пожежі, яке також може бути підтверджено архівними супутниковими даними, може використовуватися для оцінки впливу диму лісової пожежі — як від незапланованих пожеж, так і від передбачених опіків — на негайний і довгостроковий стан здоров’я сил пожежогасіння та за вітром. спільноти. Крім того, краще моделювання лісових пожеж поблизу забудованого середовища може сформувати завчасне планування евакуації, особливо вразливих груп населення в таких громадах. Національні центри екологічної інформації NOAA (NCEI) можуть стати корисною платформою для обміну даними з дослідницьким співтовариством у національних лабораторіях, наукових колах і приватному секторі.

У випадках, коли перевірка класифікації визначає, що оприлюднення заархівованих необроблених даних становило б неприйнятний ризик для національної безпеки, ми рекомендуємо Міністерству оборони створити механізм для своєчасного оприлюднення технічно закритих даних дослідницькому співтовариству до кінця 2025 фінансового року. .

Механізми технічної обфускації необроблених даних, наприклад, оприлюднення отриманих даних полігону периметра пожежі, уже створені, щоб забезпечити доступ дослідницького співтовариства до контрольованої несекретної інформації (CUI). Міністерству оборони слід вивчити додаткові способи оприлюднення архівних даних про лісові пожежі у форматах, які максимально зберігають наукову цінність. Наприклад, зараз існують численні інструменти для навчання ШІ, які полегшують використання конфіденційних даних без шкоди для вихідних джерел. Успішні приклади є, наприклад, у сфері охорони здоров’я40і фінансів, які, на нашу думку, демонструють правдоподібність для Міністерства оборони залучити експертів із даної галузі для створення цього альтернативного потоку даних для ширшого дослідницького співтовариства до кінця 2025 фінансового року.

Як сказав президент Байден групі лісових пожежників під час свого візиту до Національного міжвідомчого протипожежного центру у 2021 році:

«У Міністерстві оборони ми взяли на себе зобов’язання захищати вдома, а також за кордоном, і це включає пожежну службу».41

Адміністрація Байдена-Гарріса вже виконала це зобов’язання, надавши літаки та персонал Міністерства оборони для підтримки виявлення та моніторингу лісових пожеж, а також для проведення операцій з гасіння пожеж. Нинішня рекомендація щодо ширшого доступу до супутникових даних представляє потенційно трансформаційну можливість використовувати архівні дані спостереження лісових пожеж, пов’язані з обороною, щоб зробити ще більше для забезпечення безпеки пожежників на передовій.

Сучасні технології для гасіння пожеж у природі наступного покоління

«Ця технологія є. Завдання полягає в навчанні пожежного персоналу та повноваженнях того, що БПЛА [літальні апарати без екіпажу] є інструментом, який підвищить безпеку та заощадить гроші».42

«У пожежній службі ми досить довго чекали на цю програму [БПЛА]. Відверто кажучи, це дуже безпечний і ефективний засіб передачі спорядження, води, яка потрібна пожежникам».43

«У майбутньому пожежна служба буде використовувати дрони набагато більше, і це зумовлено ефективністю… Можливість використовувати безпілотники під час відправлення, щоб вийти звідти та дати нам обізнаність про ситуацію, щоб мати можливість змінювати сигнали тривоги. що ми побачимо в майбутньому».44

Технологічний прогрес у безпілотних літальних апаратах та інших автономних системах може посилити захист пожежників у дикій місцевості та розширити можливості нашої країни реагувати на лісові пожежі. Загроза, яку створює поточна тенденція до масштабніших і сильніших лісових пожеж45посилюється браком кадрів пожежників на рівні штату та федеральному рівні. Уже у 2021 році велика частина запитів на ресурси для гасіння пожеж у дикій місцевості залишилася незадоволеною, зокрема 40% запитів на бригади, 29% запитів на пожежні машини, 30% запитів на тактичні водні тендери46, і 35% із майже 40 000 запитів на допоміжний допоміжний персонал.47Незважаючи на те, що 2021 рік був історично активним сезоном пожеж, нам важливо підготуватися до того, що майбутні сезони пожеж можуть бути ще складнішими.

Нещодавні дії адміністрації Байдена-Гарріса збільшили зарплату федеральних пожежників,48та законодавство про асигнування на 2023 фінансовий рік49 50 51  може допомогти залучити та утримати пожежників; однак попит на ресурси пожежогасіння може й надалі перевищувати пропозицію. Щоб належним чином підготуватися до довгострокових потреб у робочій силі, федеральний уряд має розробити нові технології для розширення охоплення та потенціалу наших сил гасіння пожеж у дикій місцевості. Нещодавні досягнення в області автономних безпілотних літальних апаратів і робототехніки можуть бути використані для зменшення фізичного навантаження на гасіння пожеж у дикій місцевості, підвищення обізнаності про ситуацію та, можливо, навіть зменшення потреби людей-пожежників бути присутніми на передовій активних лісових пожеж. 57,58

Ці інструменти можуть бути особливо корисними для боротьби з великими лісовими пожежами, які можуть швидко розростатися в лісистих районах із крутою місцевістю, до яких важко вчасно дістатися за допомогою традиційного пожежного обладнання.

Міністерство оборони має глибокий досвід у галузі безпілотних літальних апаратів, робототехніки та інших відповідних технологій, але нинішнє застосування для боротьби з пожежами в дикій місцевості вимагає керівництва від цивільного агентства. Спільний офіс, запропонований у другій рекомендації цього звіту, міг би керувати цим видом діяльності після його створення. Враховуючи невідкладність загрози лісової пожежі, існуюче агентство має бути призначено тимчасовим керівником і доручено керувати негайним прогресом.

Питання полягає в тому, яка з багатьох цивільних агенцій, що мають акції проти лісових пожеж, найкраще підходить для цієї тимчасової ролі. Ми вважаємо, що NASA має унікальні можливості для досягнення реальних польових демонстрацій нових технологій гасіння пожеж у дикій місцевості, які поєднують дистанційне зондування, моделювання навколишнього середовища та робототехніку. NASA має тривалий досвід роботи з пожежними на передовій, щоб піонерувати та розгортати нові інструменти, які покращують безпеку пожежогасіння, починаючи понад 50 років тому у співпраці з Міжнародною асоціацією пожежників (IAFF) з метою розробки більш ефективних протипожежних костюмів. .52Сьогодні Управління дослідницької місії аеронавтики NASA активно розробляє інструменти, необхідні для підтримки використання безпілотних літальних систем (UAS) для реагування на лісові пожежі.53

Рекомендація 5:

Розширюйте можливості нашої країни реагувати на лісові пожежі, заохочуючи розробку та польову демонстрацію прототипів автономних систем виявлення, оцінки та локалізації лісових пожеж.

Літальні апарати без екіпажу та інші автономні системи здатні значно підвищити здатність нашої країни реагувати на лісові пожежі, особливо на початкових стадіях пожежі, а також забезпечать нові засоби захисту пожежників на місці активних лісових пожеж. Зусилля приватного сектора, що розвиваються, можна значно прискорити у партнерстві з федеральними агентствами. Одним із ключових аспектів цього завдання буде розробка міжюрисдикційної нормативно-правової та операційної структури та концепції операцій, що регулюють доступ до землі, польоти літаків і повітряного простору, а також інші операційні фактори. Ми рекомендуємо, щоб Управління дослідницької місії аеронавтики в NASA очолило цю роботу до створення Об’єднаного офісу в тісній координації з DOI, USFS і FAA.

Ми вважаємо, що сприятливі технології та міжюрисдикційні нормативні рамки для цих польових демонстрацій можуть бути реалізовані до кінця 2027 фінансового року. Директор OMB має визначити додаткове фінансування, необхідне для реалізації цього підходу, включаючи додатковий персонал і навчальні ресурси.

Ці федеральні зусилля щодо автономного гасіння пожеж у дикій місцевості також можуть сприяти розвитку ініціатив приватного сектора для досягнення тієї ж мети. Наприклад, XPRIZE Foundation є некомерційною організацією, яка раніше спонсорувала призи, щоб стимулювати прогрес у важливих суспільних викликах, таких як політ людини в космос і видалення вуглецю. XPRIZE вартістю 10 мільйонів доларів США для приватних космічних польотів, запущений у 1996 році, сприяв створенню54багатомільярдна галузь, яку зараз очолюють американські компанії, такі як Blue Origin, SpaceX і Virgin Galactic. Планується приз у розмірі 15 мільйонів доларів, який залучить команди для розробки інтегрованих систем, здатних автономно виявляти, оцінювати та швидко гасити потенційно катастрофічні лісові пожежі.55Постійна співпраця зі штатом Каліфорнія спрямована на те, щоб ці нові технології могли захистити вразливі громади та інфраструктуру в усьому штаті.56Координація між провідними федеральними агенціями та зусиллями приватного сектору для стимулювання технологічних інновацій, таких як XPRIZE, може забезпечити ефективне спрямування зусиль приватного сектору на відомі вразливі місця під час реагування на лісові пожежі та може сприяти ефективному поширенню нових технологій серед пожежників у дикій місцевості по всій країні, наприклад, через NIFC. Ці інструменти можуть допомогти пожежникам нашої країни як у гасінні незапланованих пожеж, так і в контролі встановлених опіків, які вони проводять, щоб зменшити кількість палива та підвищити стійкість до лісових пожеж.

Висновок

«У нас менше доступних людей для ефективної боротьби з вогнем, ніж у минулому, і ми розвантажені. Як збільшити ефективність людини?»57

«Наші ресурси втомлюються, вони перевантажуються, і це дуже велика фізична втрата для наших пожежників, нашого населення».58

«[Ми] маємо проблему на Заході, і нам потрібна допомога. Відстеження ресурсів, спостереження за пожежами, прогнозування поширення та сповіщення людей. Це допоможе нам залишатися в безпеці. Це допоможе нам убезпечити наших рятувальників і це буде допоможіть нам убезпечити нашу громадськість».59

Реалізація рекомендацій, наведених у цьому звіті, дозволить використати передову науку та технології нашої країни для кращого захисту пожежників у дикій місцевості та модернізації нашого підприємства з реагування на лісові пожежі, включно з інструментами, що використовуються для боротьби з пожежами, і організаціями, які розробляють і впроваджують ці інструменти. Ми повністю усвідомлюємо важливість управління лісами та подібних довгострокових інвестицій у запобігання лісовим пожежам, але зауважуємо, що ця діяльність отримала більше уваги та інвестицій, ніж розробка нових технологій для реагування на лісові пожежі. Наприклад, нещодавно прийнятий Закон про зменшення інфляції передбачає фінансування понад 2 мільярдів доларів США на управління лісами та скорочення палива від лісових пожеж, але не передбачає фінансування для вдосконалення інструментів і технологій боротьби з пожежами в дикій місцевості.60Подібна різниця існує між асигнуваннями на 2022 фінансовий рік і 2023 фінансовий рік між фондами для запобігання лісовим пожежам і технологіям реагування на лісові пожежі. 68,69

Отже, у цьому звіті ми навмисно зосередилися на критичних аспектах реагування на лісові пожежі, які застрягли — технологічно та організаційно — у минулому столітті. Дії, рекомендовані в цьому звіті, включають заходи, які можна негайно вжити для підтримки технологічних потреб сучасних пожежників у дикій місцевості. Ці рекомендації також пропонують зусилля для створення інфраструктури, необхідної для забезпечення того, щоб боротьба з пожежами в дикій місцевості продовжувала користуватися досягненнями науки і техніки протягом наступних десятиліть. Технологічний прогрес, спричинений діями Президента щодо цих рекомендацій, може зробити боротьбу з пожежами в дикій місцевості безпечнішою та ефективнішою, а також усунути зростаючу нестачу ресурсів для гасіння пожеж. Нарешті, хоча ці рекомендації зосереджені на лісових пожежах,

Подяки

Члени PCAST ​​хочуть подякувати співробітникам Управління науково-технічної політики (OSTP) за їхні різноманітні внески під час підготовки цього звіту. PCAST ​​хотів би подякувати Алондру Нельсон, заступнику помічника президента, яка раніше виконувала обов’язки директора Управління науково-технічної політики Білого дому. PCAST ​​також висловлює подяку Марку Айдіноффу, Кей Коїдзумі та Асаду Рамзаналі в OSTP. Ми особливо дякуємо команді Інституту наукової та технологічної політики IDA (STPI), особливо Крісу Канніццаро, Метью Ішімару, Емілі Грамблінг, Тодду Рінглеру та Гіффорду Вонгу за допомогу в аналізі та звіті. Нарешті, ми хочемо висловити щиру подяку співробітникам Департаменту енергетики, особливо Карен Таламіні, які невтомно працювали над адмініструванням PCAST.

Додаток A. Консультації із зовнішніми експертами

PCAST ​​шукав внеску від різноманітної групи додаткових експертів і зацікавлених сторін. PCAST ​​висловлює подяку тим, хто перерахований тут, хто поділився своїм досвідом. Вони не переглядали чернетки звіту, і їхня готовність співпрацювати з PCAST ​​щодо конкретних питань не означає схвалення висловлених у ньому поглядів. Відповідальність за думки, висновки та рекомендації в цьому звіті, а також за будь-які фактологічні помилки чи тлумачення несе виключно PCAST.

Девід Епплгейт

Заступник директора з природних небезпек

Геологічна служба США

Дрю Бейлі

Екзаменатор програми

Управління управління та бюджету

Аарон Болдуін

Пожежний директор

Бюро у справах індіанців

Джеремі Банік

Заступник директора з комерційних систем

Національне розвідувальне управління

Енн Бартушка

Старші вчені

Фонд захисту навколишнього середовища

Грант Бібі

Пожежний директор

Бюро землеустрою

Коул Белонгі

Група інструментів і техніки, пожежна та авіаційна служба

лісова служба

Емі Беррі,

генеральний директор

Фонд Тахо

Айтор Бідабуру

Пожежне управління США

Роберт Бонні

Заступник міністра з питань сільськогосподарського виробництва та

Консервація

Управління сільського господарства

Керрі Більбао

Громадські справи

Бюро землеустрою

Кріс Больц

Спеціаліст з управління авіацією

Лісова служба USDA

Кріс Бузо

Спеціаліст з управління авіацією

Лісова служба USDA

Роберт Браун

Колишній директор планетних досліджень

Лабораторія реактивного руху NASA

Колін Кемпбелл, SFG

Начальник зміни CO FG

Крістофер Канніццаро

Директор критичної інфраструктури

Рада національної безпеки

Роберт Карділло

Колишній директор

Національне агентство геопросторової розвідки

Кім Крістенсен

Заступник помічника директора з експлуатації

лісова служба

Женев’єв Біггс

Офіцер спеціальних проектів

Фонд Гордона і Бетті Мур

Тімоті Чанг

Старший директор з робототехніки

Корпорація Microsoft

Една Фальк Кертін

Начальник відділу оборони, оперативного управління, персоналу та

Підтримка

Управління управління та бюджету

Метью Деніелс

Помічник директора з космічної безпеки та

Спецпроекти

Управління науково-технічної політики

Даннелл Дойл

Помічник капітана FireHawk

Колорадо DFPC

Джефф Дозьєр

Почесний професор

Каліфорнійський університет, Санта-Барбара

Фред Драйер

Освітня основа

Професор-дослідник, механік

Інженерія

Університет Південної Кароліни

Скіп Едель

Геопросторовий аналітик пожеж

Служба національних парків

Амір Емаді

Головний виконавчий директор

Toofon, Inc.

Харві Фейнберг

президент

Фонд Гордона і Бетті Мур

Чед Фішер

Пожежний директор

Служба національних парків

Сара Фішер

Заступник директора з авіації та експлуатації

Лісова служба USDA

Стентон Флореа

Громадські справи

Лісова служба USDA

Джона Фрізе, спеціаліст

Аналітик

nd Space Warning Sq, Космічні сили США

Крейг Фьюгейт

Головний спеціаліст із стійкості

Одне занепокоєння

Мортеза Гаріб

Ганс В. Ліпманн, професор аеронавтики, директор Вищої аерокосмічної лабораторії

Каліфорнійський технологічний інститут

Патрік Гонсалес

Заступник директора з питань клімату та

біорізноманіття

Управління науково-технічної політики

Джефф Грант

Заступник голови

Космічний фонд

Закарі Гріффітс

співробітник Білого дому

Рада національної безпеки

Майкл Холл, підполковник

Командир

11 -та космічна пл

Стів Гамбург

Головний науковий співробітник

Фонд захисту навколишнього середовища

Деррек Гартман

Національний міжвідомчий координаційний центр

Лісова служба USDA

Дейв Хастон

Заступник директора з операцій

Лісова служба USDA

Стейсі Гайдук, кап

Оперативний офіцер CO FG

Марк Х. Хазелгрен

Екзаменатор програми

Управління управління та бюджету

Даррелл Герд

На пенсії

Геологічна служба США

Марія Ганікатт

Помічник директора з науки про стійкість

і технології

Управління науково-технічної політики

Джейсон Хіон

Головний науковий співробітник відділу наук про Землю

Лабораторія реактивного руху

НАСА

Вінтроп Айдл

SETA, Thermal Working Group

NGA

Стів Ісаковіц

генеральний директор

Аерокосмічна корпорація

Андреас Йоханссон

Пожежний капітан-фельдшер

Пожежна частина Корона

Джим Карелс

Пожежні операції

Національна асоціація державних лісівників

Кріс Каут, CW3

Старший радник

CA Intelligence

Меган Кефарт

Заступник помічника директора

BLM Fire & Aviation

Хізер Кінг

Заступник помічника міністра оборони США

Інтеграція та оборона Вітчизняної оборони

Підтримка цивільної влади

Департамент оборони

Крістал Кінцлі, MSgt

CO FG Майбутні операції NCOIC

Бред Кекеріц

Керівник UAS, Управління авіаційних послуг

DOI

Кей Коїдзумі

Перший заступник директора з питань політики

Управління науково-технічної політики

Шеннон Кушнер

Вимоги та аналітик інтеграції

NGA

Томас Лакросс

Директор, оборонне забезпечення цивільних органів влади

Департамент оборони

Дженніфер Лейсі, підполковник

Відповідальний офіцер

Цільова група CA

Морган Лер

Геопросторовий керівник

BLM Монтана

Стів Левітт

Геопросторовий керівник

BLM Nevada Fire

Марк Ліхтенштейн

Т.в.о. заступника заступника начальника держ

Приватне лісове господарство

Лісова служба США

Анна Люсьєр

Директор відділу індивідуального благодійництва

Фундація XPRIZE

Стів Мантей

Офіс управління проектами

WFIT

Кейт Дарган Маркіз

Помічник директора з питань катастроф

Готовність і реагування

Управління науково-технічної політики

Келлі Мартін

Wildland Firefighter

Колишній начальник пожежної та авіаційної служби

управління

Єллоустонський національний парк

Президент організації Grassroots Wildland Firefighters

Чед Майярд

Заступник начальника відділу

NGA

Ден МакКліз

Співзасновник і головний науковий співробітник

Мюонний простір

Шейн Макдональд

Заступник з операцій

Служба риби та дикої природи США

Пем Мелрой

Заступник адміністратора

НАСА

Кейтлін Майєр

Головний програмний директор

Фонд Тахо

Ренді Мур

Директор відділу лісових пожеж

USDA

Лорі Мур-Мерелл

Пожежний адміністратор США

Марк Мозена

Віце-президент з питань уряду

Планета

Ден Мансі

Головний пожежник

Округ Сан-Бернардіно

Джим Майерс

Старший віце-президент з цивільних програм

Аерокосмічна корпорація

Нік Науслер

Метеоролог

Національний міжвідомчий координаційний центр

Стівен Нельсон

Помічник директора управління інформацією лісової служби USDA

Джессіка Ной

Помічник наукового співробітника відділу наук про Землю

та управління технологій,

Лабораторія реактивного руху

НАСА

Бріттані Одієрно, майор

Директор з операцій

26 ІС

Даніель Опстал

Виконавчий секретар/керівник групи цивільних

Комісія із заявок

Геологічна служба США

Джина Папке

Інтегратор даних

Лісова служба USDA

Араті Прабхакар

  • Колишній директор

Агентство перспективних оборонних досліджень

  • *На момент консультації

Джейсон Рамос

Smokejumper і Автор

Доменік Романелло

Старший аналітик

Армійський батальйон GEOINT

Даг Ронінг

Технічний радник

Космічні сили США

Петро Росас

Little Tujunga IHC Squad Leader

Лісова служба USDA

Джеймс Росс

Заступник директора, оборонне забезпечення цивільного

Органи влади

Департамент оборони

Ліз Шервуд-Рендалл

Радник з внутрішньої безпеки

Роббі Шінглер

Співзасновник

Планета

Бред Шмідт

Керівник технології

Центр передового досвіду Колорадо

Крістофер Сколезе

Директор

Національне розвідувальне управління

Фелікс Зайдель

Керівник програми атмосферних

Композиція

Лабораторія реактивного руху

НАСА

Філ Селег

Заступник начальника розвідки

CalFire

Ден Зелц

Віце-президент із питань партнерства та впливу

Фундація XPRIZE

Джон Шоу, генерал-лейтенант Космічних сил США

Заступник командира

Космічна команда

Марк Сімонс

Головний науковий співробітник

Лабораторія реактивного руху

НАСА

Райан Сполдінг, 1  лейтенант

Командувач місії

2d Space Warning пл

Джейсон Тама

Директор, Resilience & Response

Рада національної безпеки

Ерік Торрес-Жакес

Начальник відділу інформаційних технологій та

Управління ресурсами, пожежа та авіація

Служба національних парків

Шон Тріплетт

Керівник відділу інструментів і технологій

Лісова служба США

Петер Відмар

Начальник розвідувального підрозділу

Розвідувальні операції CA NCOIC

Дуейн Валізер

Головний технолог із землезнавства

Лабораторія реактивного руху

НАСА

Джим Волман

Метеоролог

Лісова служба США

Скотт Уівер

Виконавчий директор міжвідомчої організації

Метеорологічне координаційне управління

Управління науково-технічної політики

Джордж Вайтсайдс

Голова

Екшн Megafire

Марва Віллі

Спеціаліст з управління авіацією

Лісова служба USDA

Пол Янг

Комісія з цивільних заяв

Геологічна служба США

Лінда Залл

На пенсії

Центральне Розвідувальне Управління

Ендрю Золлі

Головний спеціаліст із впливу

Планета

Радіомагазин NIFC

Склад НІФК

Boise Smokejumpers

1

Державне дослідження лісової статистики Національної асоціації державного лісового господарства (NASF). (2021). Держлісівники в цифрах https://www.stateforesters.org/wp-content/uploads/2022/01/2020-State-Foresters-by-the- Числа-01272022.pdf

2

Білий дім. (2022, 28 липня). Адміністрація Байдена-Гарріса продовжує зусилля щодо боротьби зі зростаючою загрозою лісових пожеж [Інформаційний бюлетень]. https://www.whitehouse.gov/briefing-room/statements- releases/2022/07/28/fact-sheet-the-biden-harris-administration-continues-efforts-to-address-growing-лісова пожежа-загроза/

3

Пожежне управління США. (2022). Wildland Urban Interface (WUI): погляд на проблеми та вирішення. https://www.usfa.fema.gov/downloads/pdf/publications/wui-issues-resolutions-report.pdf

4

Radeloff, VC, Helmers, DP, Kramer, HA, Mockrin, MH, Alexandre, PM, Bar-Massada, A., Butsic, V., Hawbaker, TJ, Martinuzzi, S., Syphard, AD, & Stewart SI (2018) ). Швидке зростання межі між дикою місцевістю та містом у США підвищує ризик лісових пожеж. PNAS, 115 (13), 3314-3319. http://dx.doi.org/10.1073/pnas.1718850115

5

Білий дім. (2022, 21 червня). Адміністрація Байдена-Гарріса оголошує про нове підвищення зарплати та підтримку для пожежників у дикій місцевості відповідно до двопартійного закону про інфраструктуру [Інформаційний лист].

https://www.whitehouse.gov/briefing-room/statements-releases/2022/06/21/fact-sheet-biden-harris-Administration-announces-new-pay-raises-supports-for-wildland-firefighter-workforce-from-bipartisan-інфраструктура-право/

6

Комітет з асигнувань, голова Патрік Ліхі. (2022). Збірний законопроект про асигнування на 2023 фінансовий рік: Основні моменти, 5.

https://www.appropriations.senate.gov/imo/media/doc/HIGHLIGHTS%20DOCUMENT%20FY%2023.pdf

7

Портер, Т. (20 березня 2019 р.). [Окрема сесія] Саміт інноваційних технологій Wildfire, Сакраменто, Каліфорнія.

https://www.youtube.com/watch7vEOA5h9Kx-3RE

8

Національна науково-технічна рада. (2015). Фінал спеціальної науково-технічної групи з лісових пожеж

Звіт , с. 13. https://www.hsdl.org/?view&did=789991

9

Каліфорнійський департамент лісового господарства та пожежної охорони. (2022). Топ-20 найбільших лісових пожеж у Каліфорнії .

https://www.fire.ca.gov/media/4jandlhh/top20 acres.pdf

10

Триплетт, С. (2022, 24 березня). [Відкрита сесія] Зустріч PCAST: виявлення, відстеження, пом’якшення та

Запобігання лісовим пожежам, Вашингтон, округ Колумбія, https://www.youtube.com/watch7vEnNRKDXlkJqU

11

Гарднер, Д. (2022, 24 березня). [Відкрита сесія] Зустріч PCAST: виявлення, відстеження, пом’якшення та запобігання лісовим пожежам, Вашингтон, округ Колумбія, https://www.youtube.com/watch?v=nNRKDXlkJqU

12

Дарган, К. (2019, 20 березня). [Окрема сесія] Саміт інноваційних технологій Wildfire, Сакраменто, Каліфорнія. https://www.youtube.com/watch?v=OA5h9Kx-3RE

13

Такі комерційно доступні технології можуть включати тимчасові базові станції, які використовують службові чи особисті мобільні пристрої пожежників; підключення до супутникового Інтернету для обміну повідомленнями та завантаження тактичних зображень та іншої інформації про обстановку; і реле перетворення режиму (наприклад, пристрої, які можуть ретранслювати сигнали мобільного телефону на повітряне обладнання).

14

Маршалл, Б. (2019, 20 березня). [Окрема сесія] Саміт інноваційних технологій Wildfire, Сакраменто, Каліфорнія.

https://www.youtube.com/watch7vEOA5h9Kx-3RE

15

Вудбек, Б. (2019, 20 березня). [Окрема сесія] Саміт інновацій у галузі технологій Wildfire, Сакраменто,

CA. https://www.youtube.com/watch7vEOA5h9Kx-3RE

16

Рамос, JA (2016). Smokejumper: мемуари одного з найвибірніших бортових пожежників Америки. Книги мореплавців. Розділ 15.

17

Йонц. С. (2014, 11 червня). DARPA модифікує військову техніку для використання пожежниками . Сигнал. AFCEA

Міжнародний. https://www.afcea.org/signal-media/darpa-modifies-military-equipment-be-used-firefighters

18

Мансі, Д. (Господар). (2019, 18 січня). Помічник начальника пожежної служби Ден Мансі про майбутнє технологій пожежної служби (№ 16) [епізод аудіоподкасту]. Громадська безпека Перший подкаст. Мережевий орган першого реагування.

https://www.youtube.com/watch7vEnwMXBV7 2wQ

19

До них належать Національна координаційна група з лісових пожеж (NWCG), Національний міжвідомчий протипожежний центр (NIFC), Об’єднана пожежна наукова програма (JFSP) і Лідерська рада з лісових пожеж (WFLC) тощо.

20

Steele, TW & Stier, JC (1998). Економічна оцінка публічного та організованого виявлення лісових пожеж у Вісконсині. International Journal of Wildland Fire, 8 (4), 205-215. https://doi.org/10.1071/WF9980205

21

Хірш, К. Г., Подур, Дж. Дж., Янсер, Р. Ф., Макалпайн, Р. С. та Мартелл, Д. Л. (2004). Продуктивність вогневих бригад Онтаріо InitialAttack: результати експертного дослідження виявлення. Канадський журнал лісових досліджень, 34 (3), 705-715. https://doi.org/10.1139/X03-237

22

Арієнті, MC, Каммінг, С. Г. і Бутін, С. (2006). Емпіричні моделі ймовірностей успіху початкової атаки лісової пожежі: вплив палива, антропогенні лінійні особливості, пожежна погода та управління. Канадський журнал лісових досліджень, 36 (12), 3155-3166. https://doi.org/10.1139/X06-188

23

Закон про консолідовані асигнування на 2022 рік, Публічне право 117-103.

https://www.congress.gov/117/plaws/publ103/PLAW-117publ103.pdf . 345.

24

Департамент енергетики. (2021, 14 грудня). Міністерство енергетики та міністерство транспорту розпочинають спільні зусилля з будівництва загальнонаціональної електростанції

Мережа зарядки транспортних засобів https://www.energy.gov/articles/doe-and-dot-launch-ioint-effort-build-out- загальнонаціональна мережа зарядки електромобілів

25

Річардсон, SD (1959). Операція Firestop. Empire Forestry Review 38 (1 (95)), 26-34.

http://www.istor.org/stable/42600576

26

Рамос, JA (2016). Smokejumper: мемуари одного з найвибірніших бортових пожежників Америки. Книги мореплавців. Розділ 9.

27

Гарднер, Д. (24 березня 2022 р.). [Відкрита сесія] Зустріч PCAST: виявлення, відстеження, пом’якшення та запобігання лісовим пожежам, Вашингтон, округ Колумбія, https: // www.youtube.com/watch?v=nNRKDXlkJ qU

28

Мартін, К. у NatureBridge. (2020, 20 листопада). Спілкування біля багаття: боротьба з вогнем вогнем [відео]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=osYKOvroBqM

29

Габберт, Б. (2014, 12 липня). Що робить лісова служба щодо відстеження пожежників і пожеж у режимі реального часу? Лісова пожежа сьогодні. https://wildfiretoday.com/2014/07/12/what-is-the-forest-service-doing-about- відстеження-пожежників-і-пожеж-в-реальному часі/

30

Гувер, К., і Хансон, Луїзіана (2022). Статистика лісових пожеж . (Звіт CRS № 10244). Дослідницька служба Конгресу. https://crsreports.congress.gov/product/pdf/IF/IF10244/65

31

Дивіться, наприклад, WIFIRE. (nd). WIFIRE Commons. https://wifire.ucsd.edu/commons

32

FEMA. (2023, 10 січня). Ярнелл, Арізона Відновлення лісових пожеж. https://www.fema.gov/case-study/yarnell- arizona-wildfire-recovery

33

Associated Press. (31 грудня 2013 р.). Позови про збитки від пожежі на Ярнелл Хілл склали 662 мільйони доларів. Капітолій Арізони

Часи https://azcapitoltimes.com/news/2013/12/31/yarnell-hill-fire-damage-claims-total-662-million

34

Марангідес, А., Мелл, В., Хоукс, С., Вілсон, М., Брюер, В., Віннек, Б., і Уолтон, В. (2021). Справа

Дослідження багаття . Національний інститут стандартів і технологій.

https://nvlpubs.nist.gov/nistpubs/TechnicalNotes/NIST.TN.2135.pdf

35

Центр спостереження та науки за ресурсами Землі (EROS). (2018, 13 липня). Архів USGS EROS – Розсекречено

Дані – Розсекречені супутникові знімки-1 . Геологічна служба США.

https://www.usgs.gov/centers/eros/science/usgs-eros-archive-declassified-data-declassified-satellite-образність-1

36

Національна лабораторія Лос-Аламоса. (2021, 6 жовтня). Нові дані GPS допомагають вченим краще зрозуміти

Іоносфера https://discover.lanl.gov/news/1006-gps-ionosphere-data/

37

Voosen, P. (2017, 30 січня). Лос-Аламос оприлюднив дані GPS про сонячну погоду за 16 років. Наука .

https://www.science.org/content/artide/los-alamos-releases-16-years-gps-solar-weather-data

38

НАСА. (2022, 7 квітня). Космічні сили США передають NASA дані про боліди за десятиліття для вивчення планетарного захисту. Астероїди і комети. https://www.jpl.nasa.gov/news/us-space-force-releases-decades-of-bolide-data-to- NASA-for-planetary-defense-studies

39

Лісова служба США. (2022). Gallinas-Las Dispensas Prescribed Fire Declared Wildfire Review https://sourcenm.com/wp-content/uploads/2022/06/Las-Dispensas-Review Final 6 19 22-508.pdf

40

Кайсіс, Г.А., Маковскі, М.Р., Рюкерт, Д., Брарен, РФ (2020). Безпечний, конфіденційний та інтегрований

Машинне навчання в медичній візуалізації. Nature Machine Intelligence^ , 305-311.

https://doi.org/10.1038/s42256-020-0186-1

41

Білий дім. (2021, 13 вересня). Зауваження президента Байдена під час брифінгу з федеральними та державними пожежниками

Посадові особи агентства. https://www.whitehouse.gov/briefing-room/speeches-remarks/2021/09/13/remarks-by- президент-байден-м-брифінг-з-посадовцями-федерального-і-штатного-пожежного-агентства/

42

Ramos, JA (2016) Smokejumper: мемуари одного з найвибірніших бортових пожежників Америки.

Книги мореплавців.

43

Мансі, Д. (2022, 4 травня). [Коментарі громадськості]. Демонстрація непілотованого літального апарату. Сан-Бернардіно, Каліфорнія.

44

Мансі, Д. (Господар). (2019, 18 січня). Помічник начальника пожежної служби Ден Мансі про майбутнє технологій пожежної служби (№ 16) [епізод аудіоподкасту]. Громадська безпека Перший подкаст. Мережевий орган першого реагування.

https://www.youtube.com/watch?v=nwMXBV7 2wQ

45

Iglesias, V., Balch, JK, & Travis, WR (2022) Пожежі в США стали більшими, частішими та більш поширеними у 2000-х роках. Наукові досягнення, 8 (11), eabc0020. https://doi.org/10.1126/sciadv.abc0020

46

Транспортні засоби, спеціально розроблені для транспортування засобів гасіння до пожежних машин у полі

47

Національний міжвідомчий координаційний центр. (2021). Графіки та таблиці активності ресурсів.

https://www.predictiveservices.nifc.gov/intelligence/2021 statssumm/resource charts tables21.pdf

48

Білий дім. (2022, 21 червня). Адміністрація Байдена-Гарріса оголошує про нове підвищення зарплати та підтримку для пожежників у дикій місцевості відповідно до двопартійного закону про інфраструктуру [Інформаційний лист].

https://www.whitehouse.gov/briefing-room/statements-releases/2022/06/21/fact-sheet-biden-harris-Administration-announces-new-pay-raises-supports-for-wildland-firefighter-workforce-from-bipartisan-інфраструктура-право/

49

2 0 2 3 Закон про консолідовані асигнування, публічне право 117-328. HR 5631 – 117-й Конгрес (2021-2022): Закон про класифікацію пожежників Тіма Харта Вайлдленда та рівність оплати праці.

50

Новини DARPA. (2022, 8 лютого). Обладнаний ALIAS гелікоптер Black Hawk завершив перший безлюдний політ. https://www.darpa.mil/news-events/2022-02-08

51

Чжоу, X., Вен, X., Ван, Z., Гао, Y., Лі, H., Ван, Q., Ян, T., Лу, H., Цао, Y., Сю, C., і Гао, Ф. (2022). Рій мікро літаючих роботів у дикій природі. Science Robotics, 7 (66), eabm5954.

https://doi.org/10.1126/scirobotics.abm5954

52

Міжнародна асоціація пожежників. (2003, 13 жовт.). Герої проекту: Системи оперативного реагування та обладнання на батьківщині. https://www.cdc.gov/niosh/npptl/pdfs/ProjectHEROES-508.pdf

53

Копардекар, П. та Гріндл, Л. (2021). Семінар NASA ARMD з управління лісовими пожежами. НАСА.

https://www.nasa.gov/sites/default/files/atoms/files/nasa armd семінар з управління лісовими пожежами 6.1.2021 v13.pdf

54

НАСА. (2010) AnsariX-Prize: Коротка історія та передісторія https://history.nasa.gov/x-prize.htm

55

Фундація XPRIZE. (nd). XPRIZE Wildfire: резюме https://assets-us-01.kc-

usercontent.com/5cb25086-82d2-4c89-94f0-8450813a0fd3/066a7a7b-5e5b-4e8b-9660-

ceaf7168a7b1/XPWILDFIRE ExecSumm.pdf

56

Канцелярія губернатора. (2019, 26 жовтня). Губернатор Ньюсом оголошує про нові партнерства та інструменти для допомоги найбільш уразливим жителям Каліфорнії під час відключення електроенергії.

https://www.gov.ca.gov/2019/10/26/governor-newsom-announces-new-partnerships-and-tools-to-help-californias-most-vulnerable-residents-during-power-shutoffs

57

64 Портер, Т. (2019, 20 березня). [Окрема сесія] Саміт інноваційних технологій Wildfire, Сакраменто, Каліфорнія.

https://www.youtube.com/watch7vEOA5h9Kx-3RE

65 Триплетт, С. (2022, 24 березня). [Відкрита сесія] Зустріч PCAST: виявлення, відстеження, пом’якшення та

58

Запобігання лісовим пожежам, Вашингтон, округ Колумбія, https://www.youtube.com/watch7vEnNRKDXlkJqU

66 Гарднер, Д. (2022, 24 березня). [Відкрита сесія] Зустріч PCAST: виявлення, відстеження, пом’якшення та

59 Запобігання лісовим пожежам, Вашингтон, округ Колумбія, https://www.youtube.com/watch7vEnNRKDXlkJqU

67 Публічне право 117-169, https://www.congress.gov/bill/117th-congress/house-bill/5376

68 Публічне право 117-103, https://www.congress.gov/117/plaws/publ103/PLAW-117publ103.pdf

60

69 Консолідований закон про асигнування 2023 р., Публічне право 117-328. https://www.congress.gov/117/bills/hr2617/BILLS-117hr2617enr.pdf

https://authors.library.caltech.edu/119485/1/PCAST_Wildfires-Report_Feb2023.pdf

Loading